1. Stel jezelf voor als Front Desk Agent van Hotel | Chegg.com

[ad_1]

1. Stel jezelf voor als Front Desk Agent van Hotel ABC. Het hotel is een luxe resort met drie restaurants, een luxe spa, een zakencentrum, 4 lounges waar gasten kunnen ontspannen en een gezondheidsclub met een zwembad, een fitnessruimte en een sauna. Gasten kunnen zich ook inschrijven voor verschillende activiteiten, zoals kajakken, begeleide wandeltochten, sterrenkijken, hotel-back-of-house-tour, enz.

Wat zou je voor de gasten kunnen doen door te anticiperen op hun behoeften, zodat ze zich gewaardeerd voelen bij het inchecken.

En wat is de basisinformatie die u controleert om er zeker van te zijn dat u de juiste gast heeft? (kies hieronder een scenario).

Een gast die vooraf een kamer heeft geboekt en met zijn vrouw arriveert voor hun eerste huwelijksreis.

Mr. Smith heeft ingecheckt in hotel ABC. Hij boekte een Deluxe-pak voor 2 nachten voor zichzelf. Hij boekte de kamer voor $ 200 per nacht. Tijdens zijn verblijf vroeg meneer Smith om eten op zijn kamer te laten bezorgen, wat hem $ 270 kostte. Tijdens het bezorgen van eten zag de dinerserver op de kamer een vrouw met een hond in de kamer. Tijdens een gesprek vernam de server dat de vrouw met een hond mevrouw Smith was. De server informeerde de receptie die de heer Smith belde om te informeren over het huisdierenbeleid en $ 30 kosten voor grondige schoonmaak. Dhr. & Mevr. Smith consumeerden tijdens hun verblijf ook $ 75 ter waarde van verfrissingen in het centrum. Bij het vertrek van de gast ontdekte de Housekeeping een sigarettenknop in de kamer met een sterke geur. De Housekeeping Manager nam contact op met de receptie om de gast $ 150 in rekening te brengen in overeenstemming met het rookbeleid dat tijdens het inchecken is ondertekend.

Twee dagen later checkte het stel samen met de hond Pluto uit de kamer.

1. Kosten verrekend door Dhr. & Mevr. Smith tijdens het afrekenen vóór belastingen en toeslagen. (5 punten)

2. Kosten verrekend door Dhr. & Mevr. Smith nadat laattijdige aanklachten waren geboekt. (5 punten)

Hotel Mount Peak is een recreatief winterresort op 286 kilometer afstand van de kastelenstad. Op een drukke nacht toen de temperaturen min 4 F raakten, faalde het verwarmingssysteem van het resort. Chief Engineer hield de situatie in de gaten en adviseerde dat externe aannemers minimaal 4 uur nodig zouden hebben om het resort te bereiken en minimaal 2 uur om het systeem te repareren. Het was al 21.00 uur en de telefoons bij de receptie begonnen te rinkelen met gasten die klaagden dat de verwarming niet werkte in de kamer.

1. Noem minimaal drie acties die het hotel moet ondernemen om de schade te beperken. (5 punten)

Hotel Heritage is een ultraluxe vijfsterrenhotel in de stad. Het hotel heeft onlangs een nieuw Property Management Systeem geïmplementeerd. Volgens de functiebeschrijving zijn ze op zoek naar geweldige persoonlijkheden voor de functie van Front Desk Agent, met of zonder ervaring.

1. Noem enkele kwaliteiten of sterke punten die een kandidaat moet hebben om Hotel Heritage te vertegenwoordigen. (5 punten) V.

Hotel CBA heeft een verwachte standaardprijs van $ 248 voor 22 oktober. Op 10 mei heeft een financiële firma een blok van 240 kamers geboekt voor 22 oktober onder de volgende voorwaarden.

• Hotel reserveert het blok tot 10 oktober.

• Bij reserveringen die na oktober binnenkomen, worden de normale tarieven in rekening gebracht.

• De eerste 150 kamers worden in rekening gebracht met 10% korting op het standaardtarief.

• Voor kamer 151 -200 wordt 15% korting in rekening gebracht.

• Kamers 201-240 worden in rekening gebracht met 20% korting op rack rate.

• Voor elke 40e geboekte kamer is één kamer gratis.

1. Als het financiële bedrijf 217 kamers boekte voor 10 oktober en een totaal van 231 voor 22 oktober, wat zouden de inkomsten van de kamers zijn dan belastingen en toeslagen. (20 punten)

Bron

[ad_2]


De Beste Aanbiedingen Sauna, Spa en Wellness Hotels

Sauna Deals ➡️
Wellness Hotels ➡️
Massage Deals ➡️
Spa Deals ➡️

SpaDag Home

Plaats een reactie