Bureau van het Jaar: Wellness vanuit een nieuw perspectief

Nemours Children’s Health in Jacksonville, Florida, was op zoek naar een nieuwe benadering van pediatrische zorg. Door middel van een rebranding en een strategisch vijfjarenplan wilde het gezondheidssysteem – met meer dan 70 primaire, spoedeisende en gespecialiseerde zorgpraktijken in Delaware, Florida, New Jersey en Pennsylvania – de rol weerspiegelen die de omgeving van een kind speelt in hun algehele gezondheid.

“De nieuwe visie zou zich niet alleen richten op klinische zorg, maar ook op academici, volksgezondheid en gezondheid, waarde en rechtvaardigheid, en legt uit dat de gezondheid van kinderen wordt beïnvloed door zoveel meer dan alleen tijd in de dokterspraktijk, of helaas, in een ziekenhuis”, zegt Gina Altieri, executive vice president en enterprise chief communications officer bij Nemours Children’s Health.

Nemours wendde zich tot TILT, een merktransformatiebedrijf, om de rebranding te begeleiden. TILT, winnaar van de Agency of the Year Award van dit jaar Healthcare Marketing Impact Awards, heeft kantoren in Birmingham, Michigan; Calcutta, India; en Londen.

Lawrence James, CEO en managing partner van TILT, wees op het langetermijnpotentieel van het initiatief, waaronder de nieuwe slogan “Well Beyond Medicine.”

“Voor elk merk, Fortune 500 of gezondheidssysteem, [rebranding is] een moeilijke beslissing omdat het enerzijds veel werk is, maar anderzijds een grote investering voor de toekomst, zei hij. “Daar werd ik enthousiast van.”

In samenwerking met TILT lanceerde Nemours in september 2021 een nieuwe campagne als onderdeel van de rebranding: “The Journey.”

“Deze campagne begint het verhaal te vertellen over de reis die we maken, en het kan niet met ons alleen. We moeten het met anderen doen’, zei Altieri.

De campagne, die kijkers, luisteraars en gebruikers naar de Nemours-website leidde, was bedoeld om een ​​momentopname van het leven te geven vanuit het perspectief van een kind, de demonstratie van de noodzaak om fantasierijk te zijn over het veilig en gezond houden van pediatrische patiënten. Het bevatte een video-element – dat een gouden prijs won in de Marketing Impact Awards – en gedrukte advertenties, dat won bronzen. Het bevatte ook digitale banners, streaming audio en betaalde sociale media.

TILT blijft samenwerken met het gezondheidssysteem om zijn merk te laten groeien.

“ Nemours Children’s bouwt al een heel lange toekomst, en dit is hoe ze de gezondheid van kinderen voorgoed gaan veranderen, “zei James.


bron


De Beste Aanbiedingen Sauna, Spa en Wellnesshotels Sauna Deals ➡️


Wellness-hotels ➡️

[ maxbutton id="1" url="https://spadag.nl/massages/" text="Massage Deals ➡️" ]


Spa Deals ➡️

SpaDag Home