Franse meisjes zijn dol op deze schoonheidswinkel – en nu is hij gearriveerd in het VK | Britse Vogue

[ad_1]

Als je een fan bent van huidverzorging die een behoorlijke tijd in Parijs heeft doorgebracht, is de kans groot dat je de nette zwart-wit gestreepte luifel van een Oh Mijn Crème op een kilometer afstand bewaren. De conceptstore voor schone schoonheid die bekend staat om zijn ongeëvenaarde expertise op het gebied van huidverzorging en zorgvuldige selectie van cultmerken, heeft nu 22 bestemmingen in heel Frankrijk – waarvan de meeste de chicste straten van Parijs sieren – en heeft in de afgelopen 10 jaar meer dan € 20 miljoen aan investeringen opgehaald de oprichter en CEO Juliette Lévy-Cohen lanceerde het rechtstreeks uit de business school. En nu komt dit baken van schoonheid van Franse meisjes naar het VK.

Vanaf medio november 2022 zal Oh My Cream twee nieuwe Londense winkels hebben: een in Westbourne Grove en de andere aan King’s Road. Een nauwgezette bewerking van briljante, schone schoonheidsfavorieten, waaronder Sunday Riley, Ren en Tata Harper, naast minder bekende Franse merken zoals Talm, Atelier Nubio en Patyka, evenals de briljante gelijknamige huidverzorgingslijn van Oh My Cream, die onlangs is uitgebreid met cosmetica, lichaamsverzorging en zonverzorging, en maakt nu een indrukwekkende 20 procent uit van de omzet van Oh My Cream. Bestsellers zijn onder andere de Huile Démaquillante (Skincare Make-up Verwijderende Olie)een gemakkelijk afspoelbare formule met sesam-, zoete amandel- en frambozenzaadolie, en de Universele Crèmeeen hydrator voor iedereen met hyaluronzuur en abrikozenolie.

“Omdat het zo’n succes was in Frankrijk, was het voor mij een no-brainer om Oh My Cream-winkels te openen in het VK, wat een van de grootste schoonheidsmarkten in Europa is – we weten dat Londenaren heel graag nieuwe producten en exclusieve merken willen ontdekken ”, vertelde Lévy-Cohen aan Vogue. “De Franse beautyconsument is vooral ‘less is more’, en meer gericht op huidverzorging dan op make-up. Ik hoop dat onze Franse visie op schoonheid, gericht op goede schoonheidsproducten om loyaal aan te zijn, de Britse consumenten zal aanspreken.”

Terwijl haarverzorging, make-up, wellness essentials en lichaamsverzorging goed vertegenwoordigd zijn bij Oh My Cream, is het huidverzorging die op een voetstuk staat. Deze skin-first benadering van schoonheid betekent dat de ervaring in de winkel ook gratis huidverzorgingsconsulten, op maat gemaakt schoonheidsroutineadvies en gezichtsbehandelingen van Tata Harper, Oh My Cream skincare en Dermalogica omvat, evenals een infraroodsauna. Het decor is in overeenstemming met het chique minimalisme dat je in de Parijse winkels ziet – denk aan bleek hout, zachte, neutrale tinten en producten die kunstzinnig zijn gerangschikt naast flinke spiegels en veel flatterende verlichting. De ervaring is buitengewoon plezierig, wat misschien verklaart waarom de verkoop van Oh My Cream momenteel 50:50 is verdeeld tussen e-commerce en persoonlijk.

Bron

[ad_2]


De Beste Aanbiedingen Sauna, Spa en Wellness Hotels

Sauna Deals ➡️
Wellness Hotels ➡️
Massage Deals ➡️
Spa Deals ➡️

SpaDag Home

Plaats een reactie