Glossy Pop-nieuwsbrief: Hoe een hogere dosis een saunadeken tot een statussymbool maakte

[ad_1]

Alle producten op Glossy Pop zijn onafhankelijk geselecteerd door onze redactie. Wanneer u echter iets koopt via onze winkellinks, kunnen we een aangesloten commissie verdienen.

In 2020, terwijl ze thuis zaten, besteedden veel mensen meer aandacht aan hun gezondheid, welzijn en schoonheidsroutines dan ooit tevoren. Misschien bood het een gevoel van controle in een plotseling verwarrende wereld. Dingen als gezichtsgereedschap, hoogwaardige trainingspakken en verschillende gemakken van het schepsel werden enorm populair. Onder de wellness-set, Hogere dosis $ 600 Infrarood Saunadeken werd populair.

Het uitgelichte product

Bezoek de Pop Shop om door alle producten van Glossy Pop te bladeren.

Voor Higher Dose, een bedrijf dat oorspronkelijk bekend was bij New Yorkers vanwege zijn spa in het 11 Howard hotel met infraroodsauna’s, was het een goed moment om interne ‘wellnesstechnologie’ te verkopen, de categorie waarin het bedrijf zich nu specialiseert, volgens oprichters Katie Kaps en Lauren Berlingeri. Higher Dose heeft drie wellness-tech-producten gelanceerd: de Infrarood PEMF Mat($ 1095) wat een beetje lijkt op een verwarmingskussen op volledige lichaamsgrootte op steroïden – het combineert therapie met gepulseerd elektromagnetisch veld (PEMF), infraroodwarmte en twintig pond kristallen; een kleinere versie, $ 600, is bureaustoelvriendelijk; en tot slot is er een Gezichtsmasker met rood licht voor $300. Er komen er meer. En deze week debuteerde het met drie actuele producten, allemaal gecentreerd rond de voordelen van magnesium.

Aanbevolen producten

Bezoek de Pop Shop om door alle producten van Glossy Pop te bladeren.

Maar terug naar de saunadeken. De saunadeken was voor de pandemie al een populair product. In 2019 zag Hogere Dosis: 400% groei in de verkoop van zijn saunadeken, terwijl zijn fysieke activiteiten met 25% groeiden. “Er was al een inherente vraag naar toegankelijke manieren om Hogere Dosis thuis te ervaren en [on one’s] eigen tijd, wat ook goedkoper zou zijn”, aldus Kaps. Ze merkte op dat de kosten van de deken ongeveer dezelfde kosten zijn als tien sessies in een infraroodsauna. Een sessie van 30 minuten op Howard 11 kost $45 exclusief belasting, en een sessie van een uur kost $60. Maar toen sloeg Covid toe. In 2020 verviervoudigde de omzetgroei van de deken voor het tweede jaar op rij.

Het kan geen kwaad dat het merk en de deken veel bekende vrienden en aangesloten partners hebben. Opmerkelijke fans zijn onder meer Kate Hudson, Bethenny Frankel, Melissa Wood-Tepperberg van Melissa Wood Health en influencer en blogger Grace Atwood. Veel invloedrijk experts, waaronder de functionele geneeskunde-artsen Dr. Will Cole en Dr. Mark Hyman, hebben ook geholpen de naald voor hogere dosis te verplaatsen. “Door onszelf af te stemmen op de medische wellnessruimte, wordt geloofwaardigheid verleend aan wat we doen; dat artsen instaan ​​​​voor het product helpt bij de conversie, “zei Kaps. “Artsen zijn altijd op zoek naar dingen die ze hun cliënten kunnen aanraden om thuis te doen als ze niet naar de dokter gaan. We hebben ook veel chiropractoren, acupuncturisten en osteopaten [who recommend the products].”

De saunadeken blijft de bestseller van Higher Dose en de drie producten die deze week zijn gelanceerd, werken samen; ze zijn bedoeld als aanvulling op de levensstijl van een toegewijde deken. “We hebben gekozen voor magnesium, vooral omdat 60% van de Noord-Amerikanen een magnesiumtekort heeft”, zegt Kaps. “Het is ook een van je belangrijkste elektrolyten. Als je een product hebt dat je laat zweten als nooit tevoren, is magnesium een ​​essentieel mineraal om het lichaam gehydrateerd te houden.”

Eerder lanceerde Higher Dose in juli drie opneembare producten: “High-dration powder”, een hydraterend poeder; een tinctuur genaamd “Detox Drops” en gummies, ook bekend als “Chill Chews.”

Aanbevolen producten

Bezoek de Pop Shop om door alle producten van Glossy Pop te bladeren.

“Magnesium is een belangrijk mineraal en je kunt het via de huid opnemen; transdermale mineralen zijn zo belangrijk, “zei Berlingeri. De nieuwe Serotonin Soak van het merk is geïnspireerd op de Dode Zee en ruikt naar eucalyptus. Het maakt gebruik van Magnesium Zechstein, dat Berlingeri de superieure vorm van het ingrediënt noemt. De Healing Oil bevat kaneel en pepermuntolie. Berlingeri zei dat het de meest verslaafde zweetgebruikers van Higher Dose helpt om nog meer te zweten terwijl ze in hun dekens liggen. Eindelijk, de derde nieuwe release is zijn Krijg zoute spraydat is pure magnesium zechstein.

Volgens Tribe Dynamics had een hogere dosis in 2019 meer dan $ 348.000 aan verdiende mediawaarde. In 2020 steeg dat cijfer tot $ 1 miljoen. “De significante EMV-stijging van 197% van Higher Dose in 2020 kwam grotendeels voort uit de toevoeging van tal van spraakmakende makers aan de gemeenschap van het merk,” zei Conor Begley, mede-oprichter van Tribe Dynamics, een CreatorIQ-bedrijf. “Van de top-10 voorstanders van EMV-rijden van het merk in 2020 waren er vijf influencers met meer dan 1 miljoen volgers, en op één na hadden ze het merk genoemd [on social media in] het vorige jaar.” Deze trend werd meer in het algemeen weerspiegeld in de fanbase van Higher Dose’s; na het genereren van slechts 4% van de EMV van het merk in 2019, influencers met Meer dan 1 miljoen volgers waren goed voor 30% van de totale EMV in 2020.

Zelfs nu de spa’s opnieuw zijn geopend, zijn Hogere Dosis, de saunadeken en accessoires hier om te blijven.

Saie voegt 37 merken samen voor abortusrechten

Onder leiding van Laney Crowell en haar team bij Saie Beauty, zag deze week de lancering van The Every Body Campaign. De campagne brengt 37 merken samen die allemaal een heroïsch product herverpakten of herlabelden in groen, een kleur die symbool staat voor de beweging voor abortusrechten. Elke verkoop zal 100% van de opbrengst doneren aan SisterSong, een non-profitorganisatie, die volgens het persbericht van de campagne “gewijd is aan de bescherming van degenen die het meest worden getroffen door anti-abortuswetgeving, en om stemmen voor pro-choice politieke kandidaten aan te moedigen.” Deelnemende merken zijn onder meer Elf, Phlur, The Nue Co, Glow Recipe en Megababe, om er maar een paar te noemen.

Shop hier om de campagne te steunen.

Binnen onze dekking

Bandier x FitOn werkt samen voor shoppable live fitnesslessen

Gwyneth Paltrow over schoonheid na de lockdown en hoe Goop de ‘viesheid’ uit de verkoop van vibrators haalde

Van extreme temperaturen tot naalden, een ‘geen pijn, geen winst’-mentaliteit neemt spa’s over

Lees lijst

Taylor Swift’s ‘Anti-Hero’ muziekvideo snijdt ‘dikke’ scène na terugslag

Is zij de nieuwe koningin van Los Angeles?

TikTok’s ‘huilende make-up’-trend is flatterender dan het klinkt

Bron

[ad_2]


De Beste Aanbiedingen Sauna, Spa en Wellness Hotels

heerlijk avondje ontspannen in de sauna(1)

Sauna Deals ➡️
Wellness Hotels ➡️
Massage Deals ➡️
Spa Deals ➡️

SpaDag Home

Plaats een reactie